M2AA IE2-alumiinimoottorit
Vakioalumiinimoottoreiden M2AA suunnittelun lähtökohdat
- Eristysluokka ”F” (ΔT < 80K).
- Moottorin ylikuumeneminen estetään käämissä olevilla PTC-termistoreilla. PTC-termistorit ovat vakiona 160 – 250-rungoissa, pienempiin runkoihin PTC-termistorit on saatavilla optiona.
- Syöttökaapeleiden kytkeminen liitinkoteloon on helppoa, sillä liitinkotelo kääntyy alle 132-runkoisissa moottoreissa 2 x 180° ja alkaen 160-runkoisissa moottoreissa 4 x 90°.
- Moottoreissa on kaksi maadoituskohtaa, liitinkotelon sisällä ja moottorirungossa.
- Moottoreissa on vakiona 62-sarjan kestovoidellut laakerit.
- Moottoreiden kaikki ulkoiset ruuvit ovat tyypiltään kuusiokoloruuveja.
- Nostosilmukat ovat kiinteästi moottorin rungossa 200-runkoon asti ja pultattuja alkaen 225-runkoisissa moottoreissa.
- Tassut ovat pulteilla kiinni 56-63-rungoissa sekä 160-rungosta alkaen. Rungoissa 71-132 tassut on integroituja runkorakenteeseen.
- Suorassa verkkosyötössä (DOL) voidaan käyttää maksimi syöttöjännitteenä 690V. Taajuusmuuttajakäytössä (VSD) maksimi syöttöjännite on 480V.
Valitun kaltaisia tuotteita ei löytynyt.